maandag 30 maart 2009

Spannende tijden voor fietsenmethulpmotor.nl

Het zijn spannende tijden want binnenkort heb ik 3 fietsfabrikanten c.q groothandels op bezoek in mijn bedrijf in Maarheeze.
Wat komen ze doen dan?
Welnu ik kreeg tussen mijn mails steeds vaker de vraag verkoop jij ook fietsen met hulpmotor of elektrische fietsen.
Hier ben ik dus op ingesprongen en heb diverse fabrikanten van fietsen met hulpmotor uitgenodigd [ hun kaartjes had ik nog van de fietsvak 2009 ]
Naar alle waarschijnlijkheid kan ik goedkoper zijn omdat ik natuurlijk geen complete fietsenwinkel incl personeel bezit.
Maar hoe doe je dat dan met garantie end.
Alle van deze fabrikanten hebben meer dan 600 verkooppunten in Nederland dus kun je gewoon bij de plaatselijke fietsenwinkel terecht met eventuele manco's
Doen die dan niet moeilijk als je de fiets ergens anders gekocht hebt?
Dit lijkt me niet want de FABRIKANT geeft garantie op bepaalde onderdelen [hoe dan ook]. en voor regulier onderhoud of defecten moet je bij de plaatselijke fietsenwinkel ook gewoon betalen.
Ook ben ik nog bezig met een mobiele snellader [ opladen accu binnen 75 min ] dit zou een zeer praktische oplossing kunnen zijn voor de verre tochten.
Dus houd mijn fietsen met hulpmotor blog in de gaten want binnenkort hier meer over.

PS1 kijk ook eens op mijn www.fietsenmethulpmotor.nl want ook hier ga ik met een aantal leuke ideeën komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten